onsdag den 16. april 2008

Hjemme igen

Hej allesammen, så er vi squ kommet hjem igen til dansk ØL og ÆØÅ på tastaturet. Jeg tror jeg taler på alles vejne når jeg siger at vi har haft en fastastisk tur til Mexico. Det har været en vildt inspirerende tur og vi har mødt så mange søde, interessante og modige mennesker i Mexico som vi aldrig vil glemme. Nu håber jeg bare vi alle sammen kan blive en mindst lige så god sammentømret gruppe når vi kommer tilbage på højskolen mandag, jeg mener selvfølgelig Mexico, Sydafrika og Marokko rejsende højskole folk! Dele historier, lære af hinanden og gøre de 2 sidste måneder af vores højskole ophold til de absolut bedste! Mange tak til 14 ugers vennerne der dersværre forlader os, I vil ikke blive glemt :)
Til alle der er kommet hjem fra jeres rejser, husk på alle de dejlige oplevelser I har delt sammen.
Glæder mig til at se jer alle sammen.
Mange kærlige hilsner,
Troels

Ingen kommentarer: